Sunday, April 1, 2012

2 bulan 91 hari ,

hai kawan kawan . hehehe . apa ada kene mengene dengan tajuk atas nie ? haa nak cerita laaa nie . sebenarnya lagi beberapa hari , bulan , masa dan sewaktu dengannya . hehehe . saya mahu keluar dari ikbn itu . haaa bestnya tak sabar rasanya . haa lepas nie nak menghadap praktical pulak . aduhhh ... pening pening . bekerja lagi susah dari belajar . tapela usaha tangga kejayaan . saya redha . saya perlu kuat dan berusaha untuk memajukan diri sendiri . saya harap lepas kua dari ikbn nie boleh laa tenangkan fikiran tapi tidak sama sekali . saya perlu lebih kuat dan berusaha . hidup di lua lagi banyak dugaan . saya perlu tempuh . wahhh ain kau dah nak masok ke alam dewasa wey . omg ! terkejut kejap . lepas nie dah susah nak lepak . nak kene keje . carik duit nak kawen . hahahah . kau nie ain janganlah over sangat . hahahaha . serius memang tak sabar sangat nak jadi seorang chef :D . dalam bulan 4 dan 5 saya akan hantar barang ke rumah . hehe . nanti bulan 6 dah senang tade banyak barang :D. tapi banyak saya dapa belajar dekat sane . saya dah tahu apa itu erti kehidupan . hidup nie bukan senang untuk jadi senang . saya mule jadi dewasa dengan keadaan dan situasi yang penah saya tempuh . hidup banyak pancaroba. *doakan saya kawan kawan . saya doakan kawan kawan berjaya juga . salam .

No comments:

Post a Comment