Saturday, August 11, 2012

birthday ain ?

heho heho kawan kawan. hee . selamat berpuasa yea , sorry laa sebab dah lama gler tak update ini blog . hee . saya amat lah busy sejak dah paktical nie . nak buat macam mane kan dah keje . hee . oke berbalik pada topik kita . bertarikh 10/8/2012 ialah tarikh kelahiran saya . hee . semlam baru je lepas . seriusly happy sangat bile semua yang rapat dengan saya ingat birthday saya . hee . tak lupa juga kepada kawan kawan facebokk . terima kasih banyak banyak sebab wish birthday saya . saya gembira sangat . ditempat keje pulak kawan kawan dan kakak sekerja wish birthday saya . yeah saya happy sangat sangat :D terima kasih yang teramat sangat . memandangkan sekarang umor saya dah 19 tahun saya mahu lebih matang tidak mahu menjadi seperti budak budak lagi . hee . nasib semalam tak kene air tepung or kuah kari , selamat saya . hahaha . semalam mula mula masok kje pagi lepas uh dah pukul 1 lebih saya baru dapat tahu yang saya kene keje lua . so kene laa peg keje lua . wahh sangat best saya mendapat pengalaman baru disana . tapi pelik laa ramai sangat lelaki yang tidak puasa . pelik pelik . kalau dia hormat saya tape ini tidak da rasa hormat langsung . ish ish . alhamdulillah saya dah menjadi dewasa . tapi bile jadi dewasa nie banyak yang kene fikir dan kene jaga . hee . *kepada kawan kawan dan keluarga terima kasih sebab wish birthday saya :D

No comments:

Post a Comment