Friday, November 2, 2012

cita cita ku ....

assalammualaikum semua . hehe . hai kawan kawan harini ain datang untuk membebel bebel lagi . hehe . dah berhabuk laa pulak blog saya nie . aduh kesian sama dia . sorry bie . sejak hidup dah single nie makin banyak benda yang berubah . apa yang berubah ? haa . nak tahu ek ?takyah laa . hehe . okeoke ain gtaw jugak . mula mula sekali ain telah hilang orang yang ain sayang . dan yang kedua ain tade lagi nak kejut kekasih hati bangun . dan yang ketiga dah tade lagi pangilan bie , bby , syg , manje dan sebagainya . dan yang keempat sudah tidak seperti selalu ain akan memegang handfone dan akan texting dengan si dia . tapi sekarang tidak lagi . sekarang handfone pun letak jauh jauh . kadang kadang cari mane handfone saya menghilang ? hehe . dulu selalu akan call malam malam buta masa orang semua tido . tapi tidak lagi sekarang . banyak yang berubah dalam hidup ini . sekarang aku dah tiada lagi kekasih hati . nak buat macam mane dah tiada jodoh mungkin . aku berserah pada allah sahaja . harini jugak aku dah kuat . alhamdulillah syukur yaallah sebab kau sentiasa ada dekat dengan aku . walau apa pun hidup mesti diteruskan . biarlah benda itu lepas . kalau rindu pun aku akan tengok gambar dy dengan aku . atau aku dengar lagu kesukaan dia yang dia penah bagi aku dulu . aku percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya . aku redha . walaupun dia cuba untuk berkawan dengan aku . aku tak kesah dia nak kawan dengan aku . dan tiada siapa yang akan gantikan tempat dia dalam hati aku ini . melainkan jodoh allah . jodoh yang allah tetapkan untuk aku . aku akan cuba lupakan kau sebab kau pun akan lebih gembira bila aku tiada menganggu kau lagi . mybe . aku perlukan ruang dan masa untuk semua itu . walaupun aku hilang engkau tape laa aku pasti akan ada yang terbaik untuk kau dan aku . sekarang nie allah bagi pasangan yang salah sebab allah pasti ada yang terbaik untuk kita semua . hee :D . kata kata semangat itu yang membuatkan aku kuat . dan tak lupa juga kawan kawan yang telah banyak ambik berat pasal aku . aku berterima kasih banyak banyak kat korang sebab dah bagi aku semangat dan kekuatan . terima kasih kawan . alhamdulillah sekarang aku boleh tersenyum dan bergembira kerana kawan kawan dan keluarga juga . aku dah nekad untuk tidak lagi menangis dan mengenangkan masa lalu . aku perlu pandang kehadapan . aku nekad untuk meneruskan impian dan cita cita aku . macam dah lari topik kan ? haha . oke sebenarnya impian dan cita cita aku ialah untuk menjadi seorang yang berjaya dan bertanggungjawab :D . insyaallah aminnn . *cinta yang dicari akan hilang , tapi cinta dari allah akan kekal :).

No comments:

Post a Comment