Monday, February 7, 2011

dua bulan


berjaya ? apa yg berjayanya ? diam xdiam dh dua bulan kita bersama . dh banyak sgt kenangan kita bersama . suke duka , gelak tawa sume da . mmg bnyk kn klau nk diingt balik ? mmg awk kuat membuli saya . saya tahu . awk dlm buli buli pun tetap sayang saya . yess i know about that . thnx awk sbb dh banyak sabar dgn kerenah dan perangai saya . thnx jgk sbb awk dh sayang saya . saya hargainya . saya terlalu happy berada dekat dgn awk . awk selalu berada dekat dgn saya , walau dalam apa keadaan sekali pun . awk tetap sabar dengan perangai saya . thnx a lott awk !


arinie 7/02/11 kita dh cukup dua bulan bersama . saya bersyukur sbb dpt awk , saya bersyukur sbb allah melindungi hubungan kita . insyaallah . alhamdulillah kita dh dua bulan bersama . saya harap kita akn kuat utk menempuhi dugaan yg mendatang dgn penuh sabar . saya tetap akn ingt saat saat kita bersama , saat saat manis , saat saat pahit .saya tetap sayang awk walau apapun mendatang . harap hubungan kita lama :) . thnx bee <3 . i loveyouuuusomuch ! i always think about you and i always loveyouuu!

No comments:

Post a Comment