Wednesday, June 22, 2011

ada udang sebalik batu ,

semalam ain online , then ex gf bf ain im dengan ain . then mule mule tnya pasal ain sume bagai tibe tibe dy boleh pulak tanya pasal bf ain . grrr . boleh pulak kau tanya bf aku cple dengan sape skunk ? macam mane dia ? da kua dengan dy ke x ? ggrr . weyh pmpuan kau xnmpk ke yang aku buat in a relasionship tuh apa jadah nya bodo ! aku xtahu pulak kalau kau xleh baca bahasa inggeris . kesian kau kan belajar tinggi tinggi tapi xpandai baca . bodo ! aku f***k kau bodo ! sumpah aku geram dengan kau ! da lagi sekor betina mane entah . tibe tibe add ain then im dengan aku . lahh kau nie memang pmpuan xda adat kan ? kau im aku semata mata nak tahu aku cple dengan bf aku bape lama sume ? weyh bodo apa kau ? kau main jauh jauh laa bodo . kau dengan kawan kau sama je . bengap ! gara gara kau aku nak luluh jantung baca inbox yg kau bg dekat aku . kau nie xda rasa malu langsung kan ? suke tengok orang lain bergado sebab kau ! weyh sikit pun aku xmakan dengan kata kata kau !

No comments:

Post a Comment