Saturday, June 18, 2011

sweet memory with love ,



arinie sudah cukup sebulan hubungan aku dengan si dia . sehingga ke hari ini jugak kami telah membuat banyak kenangan . kenangan yang paling indah . terlalu indah . bersama sidia dan si kawan kawan . pertemuan yang bermula secara tidak sengaja . pada 5 may 2011 ain mahu berjumpa dengan naza , aboy , iqbal dan seangkatan dengannya . huhu . macam macam rintangan yang perlu aku lalui sebelum berjumpa dengan dyowg sume . mule mule xnk pegy . tapi disebabkan ain dah apply cuti so kene kua jugak ! walaupun plan kitaowg xjadi . tapi pegy jugak sebab excited nak jumpa dengan nazaratul shahirah . selepas berfikir dan nangis2 . naza cakap dy pegy . yess i happy gile sebab dapat jumpe dengan you ! esknya pulak , pagi pagi lagi ain tersedar dan kejut naza sebab kitaowg dah plan nak bangun awal sebab takut naty mak masing2 bising xbuat keje rumah . lepas cll naza kami bangun dan mengemas apa yang patot . selepas itu saya pun dengan tidak sengajanya online kejap . hahaha . tapi dah siap yea . tibe tibe telefon bimbit saya berdering minta diangkat . haaa keluar pulak nama naza-bff . abes abes xkua rumah lagi . mesti dyowg dah sampai ioi . hahaha . dengan kecuakan aku angkat call . then dyowg dah smpai . then berkira2 dengan naza . dyowg datang rumah semata mata nak pickup saya :D . *sorry yea kawan kawan saya lambat :D. dengan sepantas kilat ain pegy siap bertudung , dan kua rumah secepat yang mungkin . then siap berlari sebab takot dyowg dah tunggu . sampai2 je dekat busstop ain dah tercari cari . haa mane dyowg nie ?. then ain ternampak kereta kancil . oke itu mereka . siap lambai tangan lagi . hahaa . then naza cll suh ain tggu dekat bhp . haa memang terbaik wok . dan kami bergerak ke arah kuala lumpur . then kami berjalan sekita bb , pavi , sungai wang . lepas dah puas shopping kami berjalan tanpa hala tuju . ketika itu (bakal boyfwen saya dengan ex gf dy ) saya xkacau oke . saya baik . hahaha . yela time tuh i single . so cuci mata lah kan . apa ada hal . hahaha . selepas itu berjalan pulang .


beberapa minggu selepas berjumpa ,
saya memang rapat dengan aboy . time tengah syok syok gayut dan merepek dengan aboy . tibe tibe *abg khairul ridhwan cakap dengan saya . haa . terkejut mak . time tuh memang xda feell langsung dengan dy . sebab time tuh kosong sangat hati nie . selepas itu awak ajax online . then awak im dengan saya . then awak bagi num awak dekat saya . omg ! saya terkejut awak . tapi saya ambik jugak . lepas tuh awak suh saya text . then saya text . dan dalam beberapa hari kami semakin rapat . selepas itu awak mintax cple dengan saya . haa happy ^_^ . tuh laa ceritanya <3

No comments:

Post a Comment