Friday, September 23, 2011

cerita cinta .

assalammualaikumm semua , sayang sayang saya skalian . rindu awak semua sangat sangat . sehat ke ? hehe . arinie ain nak meluahkan perasaan ain yang terbuku selama sebulan . ain pendam dah lama sangat . sakit rasanya bile simpan isi hati nie lama lama . sakit rasanya bile simpan benda nie lama lama . baru baru nie aq dengan si dia bergado . memang menyakitkan hati . kenapa laa aku harus kene begini ? aku sakit dan xmampu lagi nak menghadapi hidup nie lagi . penuh dengan dugaan . bile kita kuat da saje ujian yang diberi oleh allah . yaallah aku hanya mampu berdoa dan bersabar . aku dah xmampu nak bersuara lagi yaallah . kerana bile aku bersuara mesti da saje jawapan dia yaallah . aku xtahu macam mane lagi nak bercakap dengan dia . kerana aku tidak mampu berkata kata lagi . sekarang kau mahu mengongkong aku . kenapa ? apa salah aku ? aku xpenah nak mengongkong kau dalam hidup nie . tapi kau xadil . aku dah bosan nak dengar kata kata kau . aku rasa nak muntah . sebab kau telah banyak buat aku sakit hati , terasa hati , kau duduk lepak dengan pompuan lain , kau bergambar dengan pompuan lain . aku rasa macam bodoh bile dapat couple dengan kau . aku rasa terseksa . aku dah xsanggup lagi nak bersama kau . kalau da jodoh adalah . aku xmampu lagi nak bercakap . kau fikir lah apa yang aku buat dekat kau nie adalah pengajaran untuk kau . sakit mata ini bile tengok bf aku sendiri lepak dengan gurl lain dekat depan mata aku sendiri . yaallah perit sungguh . selepas itu ada saje salah aku kau nampak tapi salah kau sendiri ? ada nmpak x ? tidak kan ? thanx for everything sebab buat aku macam nie dan thnx sebab bagi dugaan nie untuk aku tempuh . lepas nie aku dah xnk berharap dkt kau lagi . hati nie dah kosong dengan kata kata kau dan janji janji kau . manis je semuanya . aku dah muak ! terima kasih sangat sangat kerana buat aku macam nie . kalau kau yang tinggalkan aku , aku terima itu bukan jodoh aku . selepas kau tiada siapa lagi yang mampu berada didalam hati aku . pintu hati aku dah trtutup untuk engkau . aku terima dugaan mu ini dengan sabar yaallah .

No comments:

Post a Comment