Saturday, October 8, 2011

awak , saya rindu awak !

hai assalammualaikum awak . hai hai saya baru datang nie nak membebel dekat blog kita nie . sebab dah lama sangat xmembebel dekat blog nie . haa arinie ain datang untuk menceritakan yang dy teramat laa rindukan baby blog dy dan amat lah rindukan boyfriend dy . awak saya rindu awak sangat sangat ! pada 3/10/11 kami bergado besar . dan malam itu jugak saya moggok . esoknya saya bangun dan saya kejut awak . awak bangun . awak saya rindu awak sangat sangat ! pada pagi itu awak lepak dekat kelas saya . then kami berborak , oke rasa macam nak je hug dy . tapi dalam peretak kan nak buat macam mane ? diam kan je laa yea . hehe . lepas jumpa dy dekat kelas jumpa dia dekat kafe pulak . wahhh , saya nampak awak . awak boleh saya hug awak x ? saya nak hilang rasa rindu saya dekat awak laa sayang . serius saya amat rindukan awak ! kenapa awak kuat untuk bersama saya ? awak xfedap ke dengan perangai saya ? xbosan ke awak ? saya nie memang terlalu banyak kerenah awak . saya tahu saya dah banyak menyusahkan awak . so thnx awak . awak awak iloveyousomuch ! saya harap awak jodoh saya . saya berpegang pada jodoh saje awak .dulu impian saya nak bersama awak hingga ke jingjang perkhawinan tapi sekarang saya xnk berharap sangat sebab saya tahu kalau kita terlalu berharap kita akan pedih satu hari nanti . so kita kene bersabar :) awak saya harap hubungan kita kekal . tapi saya tahu kekurangan sumenya datang dari saya dan awak sebagai seorang manusia .

No comments:

Post a Comment