Saturday, October 22, 2011

kawad kaki di dataran merdeka ,

asslammualaikum
arinie satu lagi cerita yang akan ku cerita kepada awak awak semua . arinie saya sekali lagi menulis blog tersayang saya . sorry korang sebab dah lama sangat xupdate blog . busy sangat sangat laa . maaf dipinta . dah banyak yang kita terlepas . hehe . tapi hari nie kita tulis semua untuk menhidupkan blog saya . heee. pada hari malaysia kami semua dari kelas pastry dan foto bersama sama memeriahkan lagi hari malaysia di dataran merdeka . tapi serius penat , suke , semua perasaan itu da . so kami dah pun berjaya untuk menjalankan tanggung jawab dengan senang hati dan gembiranya . hehe . dan dari sane jugak saya berkenalan dengan budak ikbn dusun tua . oke now saya sudah da rmai kawan tapi ramai kawan nie laa yang amat merimaskan sebab da je yang akan terasa hati dan macam macam lagi . nie xda berkait dengan yang hidup atau yang mati oke :D

No comments:

Post a Comment