Monday, February 6, 2012

date bersama dia ,

pada taikh 28 january 2012 saya hang out dengan zeta zetot . kami dari hostel sebab malas mahu pulang kerumah sebab baru je pulang rumah . so kami ambik keputusan untuk keluar dan mengambil angin bersama sama . walaupun kesesakan duit . haha . sebab hati bercelaru tuh yang kua jugak . serabut duduk dekat hostel . so kua pegy kuala lumpur kota raya yang tersegam indah . sampai saje kuala lumpur saya call sayang saya . then dia kata dia pegy buat exam dia dulu baru date dengan saya . saya kata oke . lepas tuh deside dengan zetot untuk jalan jalan dan tengok wayang . tub tub da pulak wayang yang best . tengok lah cerita sumpahan kum kum . konon berani tapi tak pun . saya tutup muke awal awal . lepas uh nia call kata dah otw . then lepas kua dari wayang call nia . then nia dah hampir sampai . kami berjalan ke sana ke mari dekat ts uh . then pegy toilet siap2 diri bagi lawa dlu sebelum jumpa dengan artis . hahaha . lepas uh dah lapar sangat . kami cadang mahu makan dekat mcd ts je tapi penuh . hmm . hampa sangat . then call nia . nia kata dia dah smpai then dia suruh tunggu . oke kami tunggu . selepas itu kami jumpa . oke dia dengan mr.m dia . haha . then kami bergerak ke sg wang . dengan perut yang lapar . saya dengan membebel dan macam macam lagi . kesian nia omar dan zetot kene dengar saya membebel . hahaha . dah beli makan saya dan zetot mkn . nia dan omar datang dan dia mahu ke ts . oke kami makan dan lepas itu pegy sne . selepas itu jumpa nia dekat ts . kami cari lala , wawa , bella . tak jumpa sebab ts besar sangat . hehe . best dapat jumpa dengan mereka . hee <3









No comments:

Post a Comment