Monday, January 23, 2012

hari bersejarah 23/01/2012 ,

harini adalah hari bersejarah buat saya dan dia . yaallah gembira sangat hati ini bile dah berjumpa dengan dia . tenang rasa hati ini bile dah jumpa dia depan depan . terima kasih boroi sebab awak sudi jumpa dengan saya . hehe . mula mula cadang nak kua dengan si dia , mmbr kelas , akk eija , dan cousin . tapi cousin tade . mule mule jumpa dia dekat ts . saya dah nampak dia dekat *tangga bergerak . tapi ingatkan dia nampak . so saya buat taktahu saje . hehe . biasalah kenelah jual mahal kan ? hehe . oke baju kami sama . dia berbaju putih saya pun berbaju putih . haa so swet awak nie biey . semasa menunggu si dia datang dekat saya da pulak orang myamar nie dah pandang pandang saya . haa sudah dah rimas pulak saya . lepas itu tibe tibe nampak dia lalu dekat depan . saya pandang je awak . tapi awak tak pandang belakang pun . haih . lepas uh awak pulak text saya . oke saya pandang je belakang awak pun pandang belakang . auwwwww , so sweetnya awak . malu saya oke . hehe . awak datang dekat saya dan saya pun mule dengan mulut becok saya . hehe . kesian dia harinie asyik kene cubit dan pukul je dari saya . hehe . tapi tak bermakna saya tak sayang awak boroi . lepas itu kami berjalan didalm ts dan kami bergerak ke bb . dan berjumpa dengan popo budak kelas saya . haa ambik dia bawak mmbr pulak . hehe . dah jumpa kami jalan jalan tanpa arah tuju . lepas itu , kami patah alek dalam bb uh dan pegy ke low yat . lepas uh jalan jalan memang best . cuci mata , gado sayang dengan dia . hehe . lepas itu kami pegy pavi pulak . dah sampai pavi tengok kejap dekat wayang da cite apa . semua cite tak menarik perhatian saya . terus bergerak makan ke mcd depan myband tapi penuh kami bergerak ke dalam bb dan makan dekat mcd dalam bb uh . haaa memang best sangat oke . lepas lepak popo dengan kawan dia gerak dulu . so tggl kami berdua . saya dan dia bergurau dan saya dah buat dia malu dengan memandang mata dia lama lama . hehe . awak hensem laa biey bile tengok lama lama . hehehe . muaahh sikit . sesudah itu kak eija msg cakap dah sampai ts . lepas makan kami gerak ke ts . dan lintas jalan dengan dia amat saya suke . hehe . suke dengar dia gelak , suke dengar dia membebel . hehe . iloveyoubiey . saya memang happy dengan awak biey . terima kasih sebab anta saya sampai bukit jalil . muaahhh awak .

No comments:

Post a Comment