Friday, February 22, 2013

setahun sepuluh hari

assalammualaikum semua hai harini ain datang lagi kali ni nak cakap yang ain bahagia alhamdulillah syukur... apa kene mengene dengan tajuk ? haa nak story laa nie . hehehe . bermula dengan bismillah saya disini ingin memanjat syukur kepada allah kerana telah panjangkan perhubungan kami . yaallah aku rasa bahagia dan syukur sangat dengan mu yaallah .alhamdulillah saya dan dia dah setahun sepuluh bulan .saya tahu awak mesti tak sabar nak cecah jangka masa yang sangat lama dengan saya kan ? hehe . tahu dah . auww . saya bahagia berada disisi awak sayang . saya harap kita dipanjangkan jodoh dan bahagia hingga ke akhir hayat . saya sentiasa berdoa untuk hubungan kita sayang .<
*sayang harap kita kekal selamanya . insyaallah . iloveyou sayang .

No comments:

Post a Comment