Sunday, May 1, 2011

gurindam jiwa ,


hari demi hari , detik demi detik aq rindu sangat sangat dekat kau . kenapa ? entahlah . mungkin kita pernah bersama , bergelak ketawa bersama , berjalan sama sama , sumuanya kita bersama . tapi bila detik yang menyakitkan ini datang aku jatuh dan tak tertanggung . kerana dulu kita berkongsi masalah tetapi sekarang kita dah jauh dan jauh . tiap kali aku solat aku berdoa agar kau sehat dan baik baik saje . aku sayang kau . tapi aku tahu setiap manusia ada ego , ada marah , benci , dendam , walaupun rambut sama hitam . terasa gugup bile bersendirian . kesedihan ini hanya aku dan tuhan saje tahu bagaimana rasanya . terima kasih kerana sedarkan aku . tetapi aku tahu kita xboleh seperti dulu kala . aku sayang kau sangat sangat . aku ingt tiap ketika dan detik saat saat kita bersama dulu . aku rindukan saat yang dulu . tapi aku bukan tuhan nk mengubah masa dan waktu . aku akan terima sume nie dengan redha dan tabah . walaupun hati ini tidak happy . tetapi aku akan terima ujian ini darimu yaallah .

p/s : i love you verry much . tapi aku tahu masa itu xakan kembali .

No comments:

Post a Comment