Sunday, May 22, 2011

tutup buku lama , bukak buku baru ,

pada 17/5 ain dh clash ngn dy . buat kali nie ain xleh nk teima dy lagi . sakit ! tawar hati sume ada . kenapa ? atas sebab sebab tertentu , tolonglah paham aku xpenah nak jual or jaja nama kau dekat blog aku . aku xpenah nk tulis nama kau dekat blog aku event aku marah dekat kau . kenapa kau sanggup tuduh aku mcm macam ? weyh hati aku sakit ! aku xpenah nak mengungkit tapi kau yg mulekan dulu ! fine kalau kau fedap dengan perangai aku . aku xleh nk buat apa . aku nk kau tahu aku xterniat pun nk buang kau mcm tuh je . tapi hati aku tawar weyh ! aku xnk ckp bnyak . aku nk mntx maaf dr hujung rambut hingga hujung kaki . aku rasa lps nie aku xkn reply text kau or angkt cll kau . thnx a lott weyh sebab buat aku macam nie . sekali kau keluarkan bahasa kasar dekat aku , aku dah tahu yang kau memang sakit hati dengan aku . aku akan ingt smpai bile2 !

1 comment:

  1. Buang yg keruh amik yg jerneh. Buang buah busuk amik rr buah segar fresh terbaik dari ladang.. weeheeee

    ReplyDelete