Sunday, May 8, 2011

lima bulan ,

kenapa ? ada apa dengan lima bulan ? nak tahu ? oke ain story macam nie ain sedih sebab arinie ain dah cukup lima bulan dengan dia . terasa sunyi bile dy dah xda disisi , dulu waktu waktu aku hanya abes dengan dy je . tapi sekarang ?entahlah . aku hilang dy sekelip mata . aku xtahu nak cakap macam mane dengan hati aku ini . aku becelaru . hanya tuhan yang tahu . aku teringat kembali sewaktu aku dengan kau . aku text kau everday , tanpa bosan dan jemu . tapi lama kelamaan kau pergy slow slow . kenapa ? kenapa awak ? kadang kadang rasa sakit itu datang , rasa perit itu datang . tapi aku diam membisu seribu bahasa . aku tahu kalau aku cakap kau tidak akan mendengar . aku tahu aku pun mungkin ada buat salah . tapi apakan daya hanya masa yang merubah segalanya .

dulu kita pernah macam nie . bersama . saya lentok dekat awak , awak sayang dekat saya , awak jadi hero saya , tapi sekarang tiada siapa yang boleh jadi hero saya . awak saya rindu time kita bersama dulu . tapi saya tahu benda itu xakan berulang lagi . saya akan single , saya xnk sakit lagi awak . hati saya dah berparut awak .

No comments:

Post a Comment