Sunday, November 6, 2011

bahagia ? duka ? sayang ? hilang sekelip mata .

hai semua di petang yang suram ini . saya ingin meluahkan perasaan yang sangat sedih . kerana saya dah xda perasaan dengan lelaki pun . kenapa bole jadi macam tuh ? saya perlukan ruang untuk berseorangan . saya perlukan life saya yang dulu . bile saya couple benda yang lama berulang lagi dalam hidup saya . kenapa macam tuh ? yaallah aku tidak kuat untuk menghadapi semua nie . disaat kawan kawan ku sedang happy dengan pasangan masing masing , tetapi aku ? aku dalam dilema dan dalam ketidak keruan . aku happy tengok kawan kawan ku berjalan dengan kekasih masing masing . sedangkan aku jalan berseorangan . tiada yang hendak teman . jika ada pun diwaktu aku senang tapi diwaktu aku susah tiada sorang pun nak membantu aku . disaat itu aku perlukan keluarga . keluarga laa kekuatan ku . aku sudah dewasa dalam cinta kerana kesalahan cinta yang dulu aku telah belajar untuk menjadi lebih kuat . aku kuat kerana adanya keluarga dan kawan kawanku disisi . sekarang yang ada dalam fikiran ku ialah kawan saja . aku terima semua dugaan mu dengan redha yaallah . aku percaya suatu hari nanti da hikmah disebalik semua ini . sekarang aku happy dengan kawan yang patot dipanggil kawan .

No comments:

Post a Comment