Sunday, November 27, 2011

sakit hati dekerana disakiti ,


"bertanya tanya setiap detik kepada diri sendiri mengapa dirinya meninggalkan diriku"

hari demi hari , detik demi detik aku teruskan hidup untuk bersama engkau . tiap kali selepas solat aku berdoa untuk mempertahankan hubungan kita . tapi aku xjumpa jalan penyelesaiannya . aku buntu . tiap tiap hari aku teringat dekat engkau . tapi semua tuh sudah berakhir . aku sudah tiada lagi tempat untuk bermadu kasih . berkasih sayang seperti couple lain . aku hidup dengan keluarga dan kawan kawan saje . sekarang aku akan kuat untuk tempuh semua dugaan yang akan datang . aku tak nak couple lagi . cukup sekadar berkawan .

perkara yang patot dibuat untuk menghilangkan rasa bosan dan sedih ,

1. Cari kesibukan .
2. cari ketenangan .
3. lepak dengan family .
4. lepak dengan kawan .
5. shopping .

No comments:

Post a Comment