Friday, November 18, 2011

sahabat yang sentiasa dengan ku ,

dia ? siapakah dia ? gambar yang diatas nie ialah orang lama dan orang yang tahan dengan kerenah saya .selama saya susah dia laa tempat saya luahkan . you , serius i happy dapat kawan dengan you . thnx a lott course bagi i semangat dan kata kata yang boleh i bangkit . thnx sebab sudi jadi kawan i susah dan senang .i hope kita leh kawan lama dear :) . i love you nia <3. saya suka dia sebab dia jugak idola saya . idola couple yang paling sweet :). dia dengan bf dy memang sweet sangat . woahhh bile laaa saya boleh jadi macam awak sayang ? awak lama dengan bf awak sebab tuh saya jeles awak . so sweet sangat .
nie lah pasangan kekasih yang amat saya jeles . serius u all memang sweet . saya nak jugak disayangi dan dikasihi begini . mesra saje korang , saya betul betul jeles . bile agak agaknya saya dapat jejaka yang bertuah macam nie yea ? macam bf nia ? hehe . nia and mirul sorry sebab i curik pic you all . but memang i suke you u all berdua bersama :D . *mirul jaga nia baik baik . nia jaga mirul baik2 .

No comments:

Post a Comment