Sunday, March 11, 2012

rindu baby blog saya ,

hey sayang semua . assalammualaikum wahai kawan kawan yang disayangi . saya disini ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak mengupdate blog saya ini . maaf saya sangat busy dengan kerje kerja dan assgmnt yang amat banyak . terlalu busy . sorry dear . have fun laa dengan cerita ain kali ini . sebenarnya banyak nak cerita tapi taktahu laa boleh perah otak ke tidak . hahahaha . hari jumaat baru nie ain baru alek rumah . haa serius rindu dengan mama , ayah , along dan angah . dan tak lupe juga pada bilik sayang saya . hahaha . kerana dah lama tak alek rumah . so tido sepuas puasnya . hahaha . bile dah dapat katil dah tak boleh nak lepaskan . hahaha . sekarang ain taktahu sama ada ain kurus atau gemuk sebab da yang cakap ain kurus da yang cakap ain gemuk . so macam mane ? mane satu laa saya mahu percaya ini ? hahahaha . tape saya tak kesah sebab jejaka perasan saya tetap sayang dekat saya . aminnnnnn..... iloveyou hubby . muaahhhxxxx <3 .

haa nak cerita nie ain rindu sangat dekat jejaka perasan ain , nia , bila , wawa , wani , kechik , bela . dan kawan kawan saya sekalian alam . saya rindu awak semua sangat sangat ! bile mahu date ini ? saya sudah berada dirumah . haa . roger roger laa yea . hahaha . tapi assgmnt memang berlambak lah kan . tade harapan nak pegy holiday jauh jauh . grrrr . geram giler . tapi tape dah nak habis dah . hahahahaha .

No comments:

Post a Comment