Saturday, March 17, 2012

saya rapuh tanpa awak buncit .




sayang , rindunya saya dekat awak . rindu yang teramat sangat sangat ! agak agak bile kita boleh date ? awak saya dah rasa macam nak nangis je sebab tengok kawan kawan lain sume dapat date dengan bf dyowg . lepak dengan bf dyowg . hmmm . jeles sangat oke . tapi tape saya tetap tunggu hari kita untuk berjumpa . saya harap masa uh kita tak sia siakan masa kita bersama . seriusly awak the only one in my heart . i loveyousomuch bieee . alhamdulillah kita dah cukup sebulan bersama . *tadah tangan dan bersyukur . i miss you so much bieee . buncit saya terlalu rindukan awak . saya sayang awak sorang je ! iloveyousomuch ! muahh utk awak . saya perlukan awak !


*note : rindukan awak sangat sangat ! sob sob :'(

No comments:

Post a Comment