Sunday, March 11, 2012

rindu gelagat kawan kawan saya ,

hai kawan kawan harinie saya nak tulis tentang kawan kawan saya . saya rindu awak semua , rindu dengan gelagat awak semua . bile laa kita boleh lepak lagi kan ? dah masing masing busy dengan keje , assgmnt . haa . rindu rindu ! harap harap lepas nie jumpa alek sebab rindu dengan kirang sangat sangat ! terima kasih kawan kawan sebab da dengan saya dimasa saya susah dan senang . bile dah duduk sorang depan komputer nie rindu pulak nak dengar nia membebel , nia pnya gelagat , nia pnya kerenah , manja nia lagi . haaaa rindu waktu kita bersama . bila pulak lagi lagi kelakar , saya baru jumpa dengan bila . hujung bulan satu ain ketemu dengan bila , wawa dengan bela . masa tuh memang kelakar sebab ain jadi pendiam . haa nampak tak ? hahahhaha . tapi lepas uh bising . tak berenti bercakap . ain kan ? sapa kata pendiam ? hahaha . mula dari situ ain dah rapat dengan bila . masa tuhla saya bertukar cerita dengan bile . haa . nampak tak serasinya kami ? hahahaha . perasan tahu . hahahaha . masa tuh jugak bila mahu kenalkan saya dengan si dia . malam jumaat lepas tuh si dia msg dengan saya . haa . malu malu . lepas beberapa minggu kami jadi pasangan kekasih . haaa . alhamdulillah bila telah menemukan saya dengan jejaka perasan saya . doakan kebahagiaan kami :)

No comments:

Post a Comment