Wednesday, December 1, 2010

2011 hampir tibe , 2010 berundur .

wow , kejap je kn dh nk abes 2010 . hm sedih pun da . sbb mcm mcm bnda dh jd pada 2010 nie . huh! mmg bnyk kenangan pahit , manis . yela nama pun kehidupan kn kn ? so mst da pahit , manis . huhu . sedih laa plak kn bile nk abes 2010 nie . sbb rndu ngn SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SMK SEKSYEN 1 , BANDAR KINRARA . yea saya akn rndu sekolah itu . hm sedih sedih , saya akn rndu ckgu yg baik dan best best . saya akn rndukan kawan kawan . eee bnyknya kenangan kt school . nk nangis laa . sedihnya . mmg sedih bile kita dh nk tgglkn sekolah . nty dh xle nk pkai baju warne putih , kain biru , tudung putih . hm rndu rndu !

rndu laa nk dngr ckgu membebel lagi , nk dngr ckgu marah , nk dngr pengetua marah . nk dngar ckgu displin ckp psl rotan , ouh bnyknya bnda yg xdpt dilupakan . huhu . mmg sedih sekali . nie pun nty dh xleh nk masok skul agy . haih . ckgu ckgu saya ingin menyusun sepuluh jari dan saya akan mengenang jasa ckgu . saya akn rndu ngn ckgu ckgu sume . saya klau boleh xnk kua dr skul . hee . tp ckgu tetap THE BEST ! kami xkn melupakan ckgu . kami harap ckgu pun begitu .

No comments:

Post a Comment