Friday, December 31, 2010

saya jawab awk :)



1. nama manje : ain , adeq , bby . *hahaha merepek.
2. bahagia : bile sume org happy , xmenyakitkn hati , bile date ngn bf :D.
3. sedih bile : sedih time kwnkwn tgglkn saya , time bf pergi :(
4. saya sayang : hahaha , saya sayang awk awk awk awk ! famly , bf , kwnkwn <3
5. kalau di takdirkn awak berjumpe kekasih hati , awak buat ape ? : kalau saya ditakdirkn bejumpa kekasih hati saya akn lpk ngn dy , ckp kt dy saya sayang dy . saya rndu dy setiap saat setiap detik <3
6. berikan lima fakta menarik tentang diri sendiri : -saya manje, saya suke bagi kwnkwn saya gelak and tersenyum , saya suke mengler , saya suke merepek , saya suke dngar masalah kwnkwn saya <3
7. lima fakta tentang si pemberi awrd pulak macam mane ? : -awk baik , awk suke dngr luahan hati saya , awk menawan , awk gler mcm saya , awk suke share prob ngn saya <3
8. ciuman untuk awak , muuuaahhh :)<3
9. comel tak award saya ? siap ade doll cute lagi , heee : comell sgtsgt awrd awk . saya suke <3 wingwing .

No comments:

Post a Comment