Thursday, December 30, 2010

cerita panjang saya sewaktu bulan 12 :)

assalammualaikummmmmmm , haaa rndu nya kt blog . dh lama xupdate blog . ish3 , sorry baby . i xda kt umh . merayau . hee :) . oke ain xtahu nk tulis apa tajuk so ain tulis "cerita panjang saya sewaktu bulan 12:)" itu saje yg termampu . hahaha . *gedix lebih . okeoke nk citer nie . sepanjang cuti bulan 12 nie , sejak sejak dh abes SPM nie so merayau ke rumah makcik and cousin saya . haaa . mmg best sgtsgt laa . hahaha . yeah . i like . hahaha .

firstly , gy umh makcik ari jumaat mlm . sbb mama ckp anta lps jam sume . haa so lps isyak gerak . then otw nk gerak uh . perut kuh dh berbunyi bunyi like lagu rock amy search . hahaha . lapa kowt . xmam ptg uh . so kene tahan je laa kn . then smpai je uk , gy mam dlu . sbb dh terlalu lapa . then mule laa angin naik satu badan . hahaha . padan muke sape suruh mkn lmbt agy . hahaha . *nangis taw taw . hahaha . gtaw si dia , si dia kata sape suruh mkn lmbt . kan dh sakit perut . so kene ceramah , oke awk saya jnji lps nie mkn awl . awk tlg ingtkn saya yea . hahaha .


second , sesudah je makan kami pun beransur . naik kete dh kene tahan perut yg amat sakit lg senak , arggghhh . *mama tlg adeq . hahaha . gedix gedix . okeoke . sudah merepek . then gy bli mknan utk mlm mama tkot sy muntah then lapa alek . so gy 7e then bli brang mkn . then bergerak la kami ke rumah makcik . sampai saje kt rumah makcik . dh excited , hilang sakit perut terus . haha . yela bwk barang mcm nk tggl setahun je kt sne . hahah . then bwk brang masok , then salam salam . yela rndu dh lama xjmp kn . huhu . then dh tuh borak2 ngn makcik sume . then mama and ayh beransur alek . then salam salam .


then kitaowg tgk tv , lpklpk ngn makcik . then tdo . esk bngun awl . itupun sbb akk sedara kejut . temankan dy gy hosptl . so dgn liatnya kami bngun then mndi . after that siap siap . terus gy . then mam dlu kt belakang umh . then terus gy hosptl . after that lpk kt hosptl , tlg akk sedara , berangan jd nurse jp , ahahha . si dia kata saya NURSE . eleh tahu awk jeles xleh jd nurse jgk . kn kn kn ? hahaha .then kami sempat tdo , sbb akk sedara ckp tdo laa dlu keje akk xciap agy . so tdo sampai si dia text pun xreply . hahaha . *sorry bee :).

then bngun2 je nk alek . so wt muke mcm dh lama bngun tdo . hahah . *padahal bru je bngun tdo . hahaha . ain ain . then kami bergerak keluar dr hosptl . naik kete dpt surat cinta lak . aduh . hahaha . then kami teruskn perjalanan . gy mkn kt wangsa walk . time ngh mkn uh btry mmg low gler . then ngh send msg kt si dia , tub2 habis . haa , nangis nangis . hahah . btry fon kitaowg habis . haa . bestkn ? haha . skali tiga2 btry fon habis . haha . then alek umh makcik . wangikan diri jp . then terus siap siap . kua alek . then ambik kwn cousin . after that ke kota damsara pule . anta laptop cousin . then kami ke jj au2 . karaoke . haa . mmg best . mangasah bakat . sbb dh lama xkaraoke . hahah . then abes je nyanyi . suara pun habis . haha . after that abg sedara ajax men pooll . tp saya xmen pun . cousin yg men . saya gayut laa apa lg . hahaha . kn awk kn kn ? hee :)

then alek umh . esknya plak bngun awl jgk . gy mkn . then gy anta kwn cousin . then kami ke bukit jalil . haa rmai gler manusia time bola uh . hahah . berhimpit2 manusia . tp paling rmai lelaki laa . haha . after that alek . then smpai umh mkn , lpklpk . tdo . hahaha . suda .


ari selasa petang kami membuat cupcakes . haa mmg best anak dara buat . sedap kowt . hahaha . then dh ciap ciap . kami pun kua . ke seremban . haa auwww auww . yeah kami bertolak dr umh kul 10 lbh then smpai sne kul 11 lbh , then jmp ehemehem saya . haaa , best gler . biasalah mule mule mst nervuos kn ? haa , ambik ko malu gler aq meet ngn dy . segan , haha tp lastlast aq yg bnyk ckp . hahaha . thnx sbb awk sanggup dtg meet saya mlmmlm buta , hee :) . saya happy dpt jmp awk . awk bajet je tinggi kn kn ? eleh elehhhh :P . hahah . then dy ambik cupcakes yg saya buat . dy ambik icing then dy colet kt pipi saya . aduh .. xleh diam balas dendam kt awk alek . hambik . kene bnyk kali . hahah , uwek :P uwek :P . padan muke awk . tp pipi saya bergula laa awk . haih . time ngh borakborak uh , da polis lalu time plak ngn gelak2 ngn dy . then polis tuh pun perasaan saya senyum kt dy . aduh gatal sungguh . then dy dh wt muke . hahaha . *jeles kn ? hahaha . saya xngorat polis uh , polis uh yg ngorat saya awk . hee :). btol xtpu ! awk depan saya kn ? hahaha . then polis uh sanggup patah alek then senyum and bye2 kt saya . haaa , xdilayan . hahhaa . saya happy dpt meet awk . i love you !!!! i miss youu !!!!! meyh kiss sikit , muaahhhhhhh !<3


last , saya alek umh ari rabu mlm . huh ! penat . ahhaha . padahal xda gy mane pun . tp ptg before alek uh gy tgk movie ngn cousin :D. serius best . thnx you all <3

No comments:

Post a Comment