Tuesday, December 21, 2010

baik kepada yg lebih baik .

assalammuailaikum saya ingin menjadi lebih baik . saya tahu saya bkn maklaikat yg tidak bole berbuat dosa langsung . saya nie hanya manusia biasa . saya tahu saya bkn seorang yg perfect . saya tahu sume itu . mungkin selama ini saya da menyakitkan hati sesiapa . saya mntx maaf , mntx ampun sgtsgt ! saya tahu saya salah . saya ingin menjadi yg terbaik buat awk sume ! saya harap awk sume bole memaafkan diri ini . saya ingin berubah dari yg baik kepada lebih baik . saya akn cube . manusia juga bole berubah .


saya tahu saya dh bnyk sgtsgt sakitkan hati org . disini jgk saya nk memohon maaf dr hujung rambut hingga ke hujung kaki . sepuluh jari saya susun utk memohon maaf dr awk sume . saya akn membuat yg terbaik . saya nk bukak buku baru . sbb tahun nie saya nk menjadi sahabat , yg terbaik ! saya xpernah nk pandang kawan kawan saya dr harta , paras rupe , atau sebaliknya . saya tahu awk xsuke saya . but thnx for everthng time kita kwn dlu . saya akn berubah menjadi yg terbaik .

No comments:

Post a Comment