Thursday, March 3, 2011

berguling guling sambil merindui dy .

sejak dari 2 minggu lepas , aq dah lama sangat sangat xtext dy , call dy . memang jarang . sebab ? hmm sebabnya cik bee keje . so saya xnk kacau cik bee . saya faham tapi hati saya nie terlalu rindukan cik bee . xtahu kenapa jadi begitu . mungkin kerana dh lama xtext lama lama dengan cik bee , mungkin dh lama xgayut lama lama dengan cik bee . sejak sejak cik bee keje saya semakin rindu cik bee !. sorry cik bee saya xtahu kenapa jadi begitu . mungkin sebab cik bee orang yang selalu dekat dengan saya . serius saya xpenah tipu bile cik bee xtext satu hari saya bosan sangat sangat . bile malam pulak , xleh nk tido . bile dh tido dalam pukul 3 or 4 dh terjaga sebab ingt dekat cik bee sangat sangat . perasaan nie xtentu arah time cik bee keje . saya xtahu kenapa . saya xmintak cik bee . mungkin cik bee dh selalu text saya setiap kali sebelum tido . tuh yang teringat ingt . kadang kadang fatin jadi mangsa saya . sebab saya xleh tido , saya text dy cik bee . sayang sorry sebab dalam masa dua tiga minggu lepas i dh banyak menyusahkan you .

mintak you teman i , kadang kadang everyday you temankan i . sorry baby sebab susahkan you . thanks sebab dh banyak sangat awak tolong saya sayang . i hargainya sangat sangat ! you kawan i dunia akhirat . i love you baby . thanks for everything . kalau da pape mesti i share dengan you . cik bee i love youu and i miss youu !

too cik bee : i love youu more !<3
too cik cum : i love youu more tooo ! <3

No comments:

Post a Comment