Tuesday, March 15, 2011

memory .



apabila dengar je lagu nie rasa macam nak je nangis sebab saya xpernah kenal awak . saya add awak , bile awak approve je , saya chat dengan awak , tapi time tuh saya anggap awak sebagai kawan je . then setiap kali saya online mesti awak online , dan setiap kali itu jugak awak tegur saya . chat dengan saya . saya layan awak sebagai kawan je time tuh . saya xtahu pulak yang awak ada menaruh hati dekat saya . saya xrasa and xtahu pun yang awak ada hati dengan saya . saya buat biasa je . sampai satu saat . awak chat dengan saya , time tuh awak nak kua awak kata . then awak bg saya num awak . saya pun terkejut sebab tibetibe je awak bagi saya num awak . saya ambik je . just buat simpanan . dalam dua minggu lebih saya xchat and online . tibetibe saya dapat mesej . dari miss F tanya saya pasal MRZ . miss F tanya yang saya suke MR Z ke x ?.saya cakaplaa saya hanya anggap MR Z kawan je . then miss F kata yang MR Z suke dekat saya . saya pun rasa macam terkejut pun ada . sebab tibe tibe je dy suke saya . arituh jugak saya text MR Z sebab miss F suruh . so saya text awak . text punya text , tibe tibe satu malam tuh MR Z mntx cple . pada tarikh 7 dec 2010 . sampai laa kami berjumpa . first date kitaorg dekat seremban , ampangan , berhadapan dengan BSN . dengan ditemani oleh cousinku yang tercinta , and kawan kawan MR Z . first time jumpa rasa gugup , takot sume ada . tapi lepas tuh oke dah :). i loveee youuu forever !

No comments:

Post a Comment