Wednesday, March 9, 2011

saya , awak , dia dan kamo :)

hangout with my beloved fwen and my cik bee and my adq :) . yeay yeay dapat date dengan you all . sayang you all sume ! muaahhxxx ! xoxoxox <3 . korang thnx sebab sanggup kua demi saya . cik bee saya happy satu hari suntuk dengan awak . i love you so much !!!! serius best sgt sgt lepak dengan korang . terutamanya kepada cik cum . hee :) . cik cum jalan dengan saya . haa . saya rasa macam jalan dengan artis je . haa . yela cik cum dh howt . kita apa je ada ? hahaha . cik cum dh berubah . cik cum dh maju ... :) . saya suke style cik cum . adeq kepada cik cum ialah adeq saya . yeay :) . saya ada adq . thnx cik cum sebab sanggup share adeq dengan saya . kawan adeq cik cum ikot je kitaowg pegy mane mane . kelakar je . then cik bee membuli , mengacau , sume dy buat . jahat kan dy ? xpe saya sayang awak . awak hensem laa sejak sejak dh potong rambut nie . hee . i like . tapi jalan dengan awak macam jalan dengan superstar je . yela org howt kan . sume yang kua dengan saya arituh sume howt . nak buat mcm mane ? hee :)

adeq saya dengan cik cum . yeay sayang awak berdua sangat sangat ! muaahhh.
my cik cum . my twin . she always beside me . i love youuu ! muaahhhx.
dari bawah , adeq , cik bee , saya , dan cik cum :) ilove you all so much ! muahhhh . korang sume adalah orang orang penting buat saya . kalau yyou all xda saya xleh teruskan hidup . ceh ceh , xleh blah ayat ko ain . hahaha . i love you more ! muaahhhh . xoxoxox
mulemule ain pakai kasut nie , then kaki ain start sakit dekat sungai wang . time tuh rasa mcm nak nangis je . serius sakit sgtgst ! then cik bee suh beli selipar . saya dan dy mencari selipar . after that kami jumpa ini
yeay ! akhirnya dapat jugak beli selipar . cik bee belikan . cik bee risau sebab naty takot lagi teruk kaki saya sakit . so dy belikan satu selipar yang comell and cute nie . i like .






No comments:

Post a Comment