Friday, October 19, 2012

kerinduan ..

assalammualaikum kawan kawan aku nak tulis blog nie sebab aku dah terlampau rindukan semua kenangan yang penah kami cipta dekat ikbn peretak uh . terlalu banyak kenangan dan kasih sayang yang menyayat hati . banyak cerita suka dan duka yang telah kami cipta semasa berada didalam ikbn peretak uh . semuanya bersama , pegy kelas bersama , balik kelas bersama , mandi hujan sama sama , lepak sama sama , saya suka nangis sambil meluahkan perasaan dekat dyowg , main kejar kejar , duduk lepak dekat tangga pastri . yaallah sumpah rindu sangat semua benda uh . bila nak jumpa korang nie ? rindu sangat sangat . rindu nak lepak dekat luar surau dan buat bising . yaallah (berlinangan air mata sambil update ) sedih yang teramat sangat . rindu dengan gelagat korang . rindu nak jerit jerit dengan korang . yaallah ... rindu nak pegy kafe sama sama . setiap pukul 4 aku turun dari kelas korang semua mesti dah duduk lepak dekat tangga sambil nyanyi dan gelak gelak dan dalam masa yang sama mr.sweet saya pun tunggu saya untuk pegy kafe sama sama . mr.sweet saya akan teman saya pegy kafe setiap petang . yaallah rindunyaaaaaa ... bila masa rehat je aku dengan huda akan lepak makan dekat tangga pastri dan korang akan datang lepak dengan kitaowg . lagi lagi bila mr.sweet naik dan dy mintax air yang saya minum . yaallah banyaknya kenangan kita bersama . rindu rindu . semuanya tercipta semasa pertengahan sem 1 . sumpah rindu sangat lepak tangga , buat bising dan sebagainya . sedih bila berpisah dengan korang . nanti kalau jumpa mesti korang dah ada anak , isteri dan dah ada kerjaya sendiri dan korang mesti dah bersuami . haaa mesti time uh tergelak balik sebab ingat balik kenangan kita bersama . yaallaah rindu korang sangat sangat :'( .
yang nie pulak roomate aku yang sangat gila dan sangat memahami . walaupun banyak bergado tapi kami saling memahami dan menyangi . sumpah aku rindu korang . bila lagi nak duduk lepak kat bilik PA117 sama sama , gelak gelak , peluk peluk , makan durian sama sama , tido sama sama , nangis sama sama , semua suka duka kita bersama selama setahun lebih dekat dalam ikbn uh . rindu sanga sangat dekat korang . taktahu laa bila lagi nak lepak macam dulu . balik bilik sama sama , suka menempah nempah makanan kalau aku turun kafe , banyak sangat kenangan kita . sumpah rindu yang teramat sangat . banyak kenangan yang kita dah tempuh bersama . cuci baju sama sama , sidai kain sama sama , semuanya bersama . haih . (menangis sambil dengar lagu bila rindu ) . aku rindu nak dengar gelak tawa korang , bila gado dengan bf kita saling share masalah , bila semua dah masam muka semua layan perasaan sendiri . yaallah rindu sangat . aku rindu dekat hamster effi . rindu nak buat sepah dekat bilik , rindu nak membebel dekat effi . semuanya aku rindu . memory pahit dan manis kita telah tempuh sama sama . harap harap nanti masa convo dapatlah jumpa dengan semua alek . rinduuu :'(

No comments:

Post a Comment