Tuesday, October 23, 2012

rindu kau kawan ...

assalammualaikum semua . harini ain datang lagi untuk meluahkan isi hati yang terbuku ini . harinie ain dah memang terlalu rindukan kawan ain yang dulunya ain dekat dengan dy . dulu kami sentiasa bersama dan selalu share problem . tapi apakan daya saya hanya manusia biasa . hanya allah yang mendengar rintihan hati ini . aku terlalu rindukan engkau . dulu kita macam gambar kat atas nie . tapi sekarang tak lagi . seriusly aku jadi rindukan saat saat pahit manis kita bersama dulu . aku tunggu kau kawan . aku tetap sayang kau . aku nak jadi macam gambar kat atas nie dan nak jadi macam dulu . itupun kalau dapat . takpun itu hanya mimpi aku sahaja . hmm . imisssyouu badly . *menitis air mata nie bila ada seseorang tanya tentang kau , aku dan dia . yaallah aku terlalu rindukan engkau . tapi aku hanya mampu simpan sahaja .

No comments:

Post a Comment