Wednesday, October 3, 2012

mr.sweet vs saya ...

hai hai . haha . nampak nampak tak aku sangat happy sekarang nie ? hahaha . mesti korang cakap aku gila kan ? haha . aku tahu dah . memang aku gila . gilakan si dia . hahaha . nampak kan tajuk dekat atas mr.sweet vs saya ? hahaha . menunjukkan tajuk diatas aku nak story nie . sebenarnya tade pape pun berlaku tapi cuma pada harini adalah hari yang bersejarah buat aku dan mr.sweet . sebab ari nie ialah first date kami . sebab sebelum nie kami hanya seorang kawan rapat . kami hanya da perasaan sayang sebagai seorang kawan sahaja . semenjak dia datang dalam hidup aku , tibe tibe pulak aku suka dia . hahaha . nampak nampak ? "tibe tibe yea " . hahaha . alhamdulillah usia perhubungan kami dah mencecah sebulan . alhamdulillah syukur ku panjat padamu yaallah . aku harapkan hubungan kami hingga ke akhir hayat . aminnnn... tapi yang kelakarnya tadi di ikbn aku kena menganjing dengan kawan kawan kami sebab aku couple dengan dia . haha . nampak nampak ? semua orang terkejut dengar kami couple . bole ? mampu ? hahaha . tapi tape aku tahu diaorang tetap sayangkan aku dan mr.sweet . hee . tapi yang takboleh blah da lah seorang hamba allah nie dy suka aku tapi aku tak sukakan dia . so dy agak kecewa bila dapat tahu aku dengan mr.swett . sekarang nie aku dah tak berahsia dengan kawan kawan aku dah . semua dah nampak depan mata . hee :D . *iloveyousodamdmuch hubby . insyaallah kalau ada jodoh tak kemana . aminn... :D

No comments:

Post a Comment