Thursday, October 4, 2012

to mr.sweet ...

assalamualaikum semua . harini ain datang kembali untuk mengupdate blog tersayang ini . harini ain bangun bangun je teringat kenangan semalam . alhamdulillah hubungan kami semakin baik dan dipelihara . tapi ada sedikit yang menjadikan hati ini sedikit takot kerana exgf dy datang kembali . yaallah aku sayang dy . tapi aku redha . aku pegang kata kata ini "kalau ada jodoh tak kemana " insyaallah . awak saya nak awak tahu awak lain dari exbf saya . awak banyak keistimewaan . tapi awak macam tak percaya je kan yang kita dah couple sekarang ? hee :D . awak saya percaya itu namanya jodoh . kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan awak . saya nak awak tahu saya sayang awak sangat sangat . awak saya tuju lagu ini dekat awak . awak hayati lah lagu ini betul2 . one more thing i just want you to know i loveyousomuch and imissyousomuch . hee :D

No comments:

Post a Comment