Wednesday, October 10, 2012

panda ...

hai kawan kawan . assalammualaikum semua . hee :D . arini aku datang lagi dengan wajah baru . hahaha . maksudnya tajuk baru laa awak :D . maaf dah lama tak update . tak da mood laa nak update . hee :D . harini baru da mood nak update . harinie ain nak update pasal panda .. alaa panda yang macam beruang uh . takan korang taktahu ? alaaa yang comell , comell uh . hee :D . sebenarnya ada cerita dan kisah disebalik cerita yang aku nak ceritakan nie . aku kalau da masalah aku akan menangis dan mata aku akan bengkak . kawan aku yang sorang nie selalu ejek aku panda panda . lepas uh sekarang nie nama baru aku panda . dy panggil aku panda sebab aku kuat menangis . bila menangis mata aku akan bengkak macam panda . hee :D . tapi aku tahu dy sayang aku . terima kasih sayang sebab berada disisi saya semasa susah dan senang :D .
nie laa rupa panda . kawan saya suka cakap saya panda . dan dah melekat nama itu dekat saya . saya kuat adanya dia , dan keluarga dan si dia disisi . alhamdulillah syukur ku panjatkan kat kau yaallah . ada lagi satu kata kata yang saya takan lupa yang penah iefa mansur bagi dekat saya .
terima kasih sayang sebab kawan dengan i dimasa susah dan senang . alhamdulillah kita happy antara satu sama lain . harap harap hubungan kawan kita kekal :D . aminnn

No comments:

Post a Comment