Saturday, October 13, 2012

miri or bachok ?

assalammualaikum semua . hai kawan kawan :D . apa kene dengan tajuk dekat atas ? haa entahlah . sabar laa nak cerita laa nie . oke kalau korang nak tahu kalau aku nak sambung belajar aku kene sambung dekat dua tempat ini sahaja ! oke korang nampak tak perkataan "sahaja" tuh ? oke sekarang aku betul betul berada dalam dilema sebab aku kene berjauhan dengan famliy , kawan kawan dan mr.sweet . yaallah banyak benda yang aku fikirkan . antaranya ialah belanja disana dan kawan kawan baru , persekitaran baru lagi . yaallah banyak betul aku kene fikir . belanja kat sane mesti mahal sebab dua dua tempat dekat pendalaman . haih . sadis aku macam nie . ish . kawan kawan aku semua dah pening kepala nak pegy atau tidak . sebab jauh sangat . kalau dekat melaka or peretak tuh kami memang boleh pegy . tapi ini sangat jauh . di hujung dunia dan dirantauan . haih . pening sampai nangis nangis aku . aduhhh . stresss bila fikir benda ini . haih . memang aku nak belajar tapi takan aku nak pegy jauh sampai ke hujung dunia uh ? aduhh . nanti dah takleh nak alek rumah tiap2 minggu dan takleh nak kua dan lepak dengan kawan kawan dan jumpa mr.sweet . haih haih . menderita aku . macam macam faktor aku fikir . yaallah tolong kau kuatkan aku ini . aku perlukan kekuatan dan petunjuk kau . aku akan buat keputusan dengan baik dan tenang . insyaallah ...

No comments:

Post a Comment