Sunday, September 30, 2012

29/09/2012

assalammualaikum semua . saya disini ingin menulis lagi . semalam tade mood nak update sebab penat nak tulis dan perah otak . hee :D . semalam ain kua dengan cousin dan makcik ain . haa . nampak tak hanya kami bertiga sahaja dan kami boleh menguhuru harakan kuala lumpur itu . hee :D . bole ? mampu ? hahaha . tuh baru tiga orang belum seluruh cousin cousin aku berkumpul lagi . hee :D . semalam mula mula jumpa dengan nabila dulu dekat klsentral lepas uh pegy naik train ke klcc sebab dah malas nak jalan ke luar bangunan klsenral yang sangatlah sesak itu . baru je naik tangga bergerak untuk menunggu train . tibe tibe aku tgh bergelak ketawa dengan cousin aku . ada orang pandang aku lepas uh aku pandang alek rupa rupenya kawan kelas aku . haa . nampak nampak kl nie kecik je . haha . lepas dah borak borak kami pun buat haluan sendiri . selepas itu pegy dekat cousin aku dan naik train . alang alang train dah sampai . sampai saje di klcc kami bercadang mahu makan sebab lapar . pegy makan dekat foodcourt klcc . makan dan makan sementara tunggu makcik aku yang lambat sangat nak mati uh datang . lepas habis makan aku dan cousin aku berjalan jalan dalam klcc sementara tunggu makcik uh datang . lepas uh dy sampai kami berdua pegy jumpa dy . dan kami terus pegy pavi sebab nak kejar masa nak tengok movie . kami berjalan dari klcc ke pavi dan terlampau banyak sangat cerita . kami memang macam nie dah lama tak jumpa laa katakan . haha . dah masing masing busy dengan stdy dan hal masing masing . sesampai sahaja di pavi kami berjalan ke arah wayang . berbincang nak tengok movie apa . mula mula ingat nak tengok resident evil tapi tak dapat sebab cerita uh midnight . lepas uh tengoklah cerita bait . cerita uh memang sangat sangat best . lepas pegy beli ticket wayang kami pegy foodcourt pavi sebab makcik tak makan lagi . sementara tunggu dy makan kami berborak dan minum . selepas makcik makan kami bergerak ke wayang sebab takot terlambat . sesampai di wayang kene ngorat dengan mamat mamat wayang pulak yea . haih . lepas uh kami masok dalam panggung wahh dah start ke ? so cepat cepat masok dan carik tempat duduk . kami duduk bertiga . duduk macam couple dah . haha . kelakar je . lepas habis je kami keluar dan mencari toilet sebab kesejukan . haha . selepas itu kami berbincang mahu ke times square pulak . kami berjalan keluar dari pavi mahu ke bb *tibe tibe . yaallah ramainya budak budak bawah umor . haa nampak nampak ? . tak ramai orang yang berkerja lepak kat pavi uh tp ramai budak budak sekolah . ish . memang serabut sangat . kami berjalan pun berpegang tangan kerana takot hilang dan berpecah . sesampai sahaja di bb depan mybank uh haa lagi lah ramai gila budak budak . aduhh . aku buat keputusan naik tangga bergerak ke arah morail bb . kami jalan ikot atas . dah masok sg.wang jalan jalan . lepas uh kami sampai jugak di times square . finally , sampai jugak . sampai sampai je kitaowg jalan jalan dan tengok tengok baju . tibe tibe aku tersangkut tengok satu baju nie . auwww . beli . lepas uh jalan jalan tengok beg pulak . terbeli . oke . nampak *terbeli yea . hahaha . lepas uh kami hantar pulak makcik eiyla kami ke sg.wang . sebab dy nak masok keje . lepas uh aku dengan bella alek . kami patah balik ke bb sebab nak naik monorail . otw nak pegy bb hujan pulak . redah je laa hujan pun . lepas uh kami sampai di klsentral dan makan . lepas makan kami pun balik . balik penat sangat . tapi happy sebab dapat lepak dengan korang berdua :D.

No comments:

Post a Comment