Thursday, September 6, 2012

date with kak yeen ...

al kisah toippppp .... hahaha . assalammualaikum semua . hee :D . saya datang dengan senyuman :D . saya disini ingin menulis blog ini yang sudah lama berhabuk ini . hee :D . harinie saya nak cerita yang saya pegy kl dengan kak ayeen . haha . *nak tahu siapa orangnya ? sebentar sebentar jangan gopoh gopoh yea awak :D. hahaha . tadi kul 12 aku sudah pun mengemas rumah dan membuat apa yang patot . selepas itu aku bersiap untuk berjumpa dengan kak ayeen . hehe . dalam pukul 12.30 aku siap . dan selepas itu aku keluar dari rumah dan berjalan ke bus stop . so naik bus dalam kul 1.00 . dalam bus bergayut dengan huda pulak . wahh banyak betul cerita aku . hahaha . macam dalam bus uh aku sorang je kat dalam uh . haha . apabila dah sampai di klsentral aku tunggu akk ayeen di dalam klsentral di foodcourt . wahh taknak lama pulak dy kan . nasib aku nie seorang yang penyabar . haha . nampak tak nak jugak angkat bakul sendiri . hahaha . tengah syok syok aku main game tibe tibe ada orang senyum senyum then terus duduk dekat tepi aku . haa terkejut mak nyah bila nampak nenek uh dekat depan mata . begong punya akk . haha . lepas uh lepak kejap then kami bergerak ke klcc . wahh banyak yang kami ceritakan . setelah sampai di klcc kami cuma berjalan jalan dan selepas itu kami pegy ke pavi pulak . setelah puas mencuci mata kami pegy ke bb dan selepas itu sungai wang dapat jugak aku membeli baju . haha . rancang memang nak beli sama dengan kak yeen tapi dy tade duit . aku pun duit ngam ngam je . haha . so aku sorang je beli . then selepas itu kami sampai di ts dan terus pegy mcd dan makan . aku lepak kejap je . then aku balik sebab mama dengan ayah dah tunggu . selepas itu aku selamat sampai ke rumah . *sakit kaki aku kak jalan ngan ko . tapi serius best itu adalah kenangan kita
...

No comments:

Post a Comment