Monday, September 17, 2012

dia dan saya .

hai kawan kawan saya datang lagi . haha . arinie nak tulis sambungan tentang si jejaka dan si gadis . *aku tunggu saat2 ini . sambungan nya ialah si gadis dah pun terima si jejaka telahpun bersama . si gadis telahpun menerima si jejaka . si gadis suke menguji si jejaka dengan pelbagai ujian dan kata kata . si gadis hanya mahu menengok sejauh mane si jejaka sukakan si gadis dan sayangkan si gadis . kesian sangat dekat si jejaka . hehe . tapi si jejaka tetap sabar dengan ragam si gadis kerana sayang dan cinta punya pasal . haha . si gadis telahpun menerima si jejaka dengan sepenuhnya walaupun si gadis belum boleh sayang sepenuhnya tapi si gadis takot untuk melepaskan si jejaka . si gadis sayangkan si jejaka . si jejaka juga begitu . alhamdulillah hubungan mereka semakin baik dan ramai yang mendoakan hubungan mereka . si gadis nak bagi ayat yang sangat comell untuk si jejaka " awak tengok langit sorang sorang . walaupun awan selalu terbang tapi dia tetap akan bersama dengan langit . " nie ayat yang paling comell dan manis si gadis mahu beri dekat si jejaka . si jejaka itu ialah mr.sweet saya . si gadis itu ialah saya . haha . sejak hubungan kami kantoi oleh kawan kawan semua saya rasa gembira sebab kawan kawan saya dan dia mendoakan kebahagiaan kami . aminn... insyaallah kalau ada jodoh saya dengan dia saya akan menjemput anda semua . hee :D . *berangan je kau kan ain . hahaha . mr.sweet terima kasih sebab sudi menjadi jejaka saya . alhamdulillah hubungan kita semakin baik dan bertambah bahagia . aminnnn ... kawan kawan yang rapat dengan si mr.sweet telahpun tahu tentang hubungan kami . mereka menyuruh saya menjaga dia . mr.sweet dan si jejaka adalah orang yang sama . terima kasih sayang . iloveyousodamdmuch mr.sweet .. hehehe . itulah cerita cinta kami . doakan kebahagiaan kami yea . hee :D .

No comments:

Post a Comment