Tuesday, September 18, 2012

untuk awak mr.sweet ...

Sering harungi sendiri kekurangan diri Hanya Tuhan mengerti Tak mengharap sang cinta mahupun dicinta Umpama tiada rahsia
Kau sinar hati ini Biarpun hanya sesaat di sisi Pelita kala hati berduka Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah
Masihkah hadir jua menepis gelora Tak kala aku merasa kecewa Duniaku berubah kelam tak bermakna Namun semangatmu ada dijiwa
Harapan kau beri cintamu bersemi Air mataku tak bisa menitis Kau nafas akhirku Kau yang dihati
Usah menangis sendiri sayang ku kan pergi Senyumlah usah meratapi Kala ada masa kita ditakdir yang Esa Cukuplah buatku disana
Kau sinar hati ini Biarpun hanya sesaat di sisi Pelita kala hati berduka Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah Ohhh Aku bagai bintang menghiasi alam maya Meninggalkan kilau tanpa sinar yang bercahya Detik percintaan persis satu anugerah Aku pinta hanya bercinta
Masihkan hadir jua menepis gelora Tak kala aku merasa kecewa Duniaku berubah kelam tak bermakna Namun semangatmu ada dijiwa Harapan kau beri cintamu bersemi Air mataku tak bisa menitis Kau nafas akhirku Kau yang dihati
*lirik nie awak hayati betul betul taw sayang . saya tuju buat awak . jaga diri sayang . saya harap kita kekal hingga akhir hayat . iloveyousodamdmuch . imissyouusomuch .

No comments:

Post a Comment