Wednesday, September 19, 2012

pengakuan saya ...

assalammualaikum semua . hee . arinie ain nak buat pengakuan berani mati . hee . sebab semua kawan kawan dah tahu tapi belum jelas lagi semuanya . harinie ain nak membuat penguguman yang amat mengejutkan semua orang . hee . sebenarnya ain dah pun bercouple dengan mr.sweett . kami sudah lama suka sama suka . dengan izin allah kami telah bersama . hee :D . alhamdulillah . insyallah kekal . doakan laa hubungan kami . aminnnn... saya tahu kawan kawan semua mesti nak tahu siapakah gerangan bf saya . tapi setakat nie saya akan rahsiakan identiti dia . kerana nanti insyaallah kalau ada jodoh kami bersama :D . hee . mintax maaf korang bukan taknak buat in a relashionp dekat muka buku tapi malas je . sebab saya taknak beritahu kepada semua lagi . belum masanya lagi mungkin :D . ada yang dah tahu , ada yang belum . hee :D . lama kelamaan semua akan tahu juga siapa mr.sweet saya itu :D *moga moga hubungan kami kekal . insyaallah ...

No comments:

Post a Comment