Sunday, September 30, 2012

selesai jugak.....

assalammualaikum wahai kawan kawan yang tersayang . harini ain berasa gembira . yahooo . hee :D . mesti korang tertanya tanya kan kenapa dengan tajuk aku dan kenapa aku gembira tibe tibe nie ? hahaha . tahu mesti korang kata aku gile . hahaha . berkenaan tajuk diatas aku telah pun tamatkan praktical aku . yaallah germbiranya . tade nak bangun awal lagi . nak penatkan badan lagi . hahaha . nampak nampak ? hahaha . masa tido aku dah tak terganggu dah . wahhh ... heee :D . sekarang nie aku leh tido dengan tenang dan leh guling guling dengan senang , yahooooo . alhamdulillah selesai jugak semuannya . lepas nie duduk rumah tanam anggur selama 3 bulan . hee :D . tahun depan menjadi seorang pelajar kembali . hee :D . yeah . saya rindu nak pakai kad matrix . hahaha . sebenarnya nak cerita pasal praktical je . bukan nak cerita pasal pakai kad matrix . hahaha . oke diam .

No comments:

Post a Comment