Friday, September 14, 2012

kantoi ..

assalammualaikum semua wahai kawan kawan sekalian . saya disini ingin menyusun huruf huruf untuk menjadikan sebauah ayat . haha . nampak nampak ? hee . mula mula aku baru je sampai dirumah dan mama sedang tengok lappy aku . tengok gambar lepas uh tibe tibe mama simpan gambar dan mama tengok gambar desktop gambar si dia dengan rakan rakan dia . mama bertanya "adek ini siapa ? " aku "kawan adek ." mama "siapa nama dia ?" aku "nama dia nazrin ." mama " yang mana satu dia ?" aku "yang tengah tuh " mama "dy duduk mane ? " aku " klang " . perbualan tamat . hehe . mama macam oke je . aku pun oke saje laa . hahaha . selepas itu aku pun buka internet dekat hp . lepas uh keluar semua notification dekat hp . aku tengok ada si dia anta dekat timeline aku . aku bukak tengok tengok . heee . kejap yea . gambar akan muncul :D .
oke gambar sudah muncul . hahaha . awak kenapa awak sangat sweet sayang ? yaallah saya terkejut awak tulis itu dekat wall saya sayang . hee . terima kasih sayang . saya pun sayang dan rindu awak jugak :D . wehiuuuuu . sekarang semua orang dah tahu tentang hubungan kita . insyaallah kalau ada jodoh adalah . kita hanya merancang tuhan yang menentukan . iloveyousodamdmuch .

No comments:

Post a Comment