Monday, September 10, 2012

dia dan saya ...

hai kawan kawan selamat datang ke blog saya . sorry dah lama tak update . harinie ain nak cerita alek pasal pasangan kekasih ini . yang sangat sweet dan comell . auwww . hahaha . *over ko ain . oke diam .
sambungan .
harinie cerita pasal pasangan kekasih yang sangat sweet ini . selepas berjumpa dengan si jejaka di bilik pegawai si gadis terus balik dan berfikir sehingga melayang ke laut . hee . ko gelak nape ain ? senget . haa . oke abaikan . selepas beberapa hari si gadis tidak berjumpa dengan di jejaka si gadis mula membuat hal sendiri . tetapi setiap kali si gadis online si jejaka suke IM si gadis dan bertanya khabar . selepas itu mereka berdiam diri . tetapi pada suatu hari si jejaka mula tanya tentang si gadis dekat kawan bilik si gadis . selepas bertanya kepada kawan si gadis , kawan si gadis sudah mula syak yang si jejaka sukakan si gadis . selepas itu si jejaka terus text si gadis dan bercerita kepada si gadis tentang apa yang si jejaka tanya dekat kawan si gadis . selepas itu si gadis call kawannya itu . setelah bertanyakan benda yang sebenar rupa rupanya si jejaka memang dah sukakan si gadis dari awal sem agy . si gadis langsung tidak perasan akan kejadian ini .. selepas tahu cerita itu si gadis mula membuat andaian dan mula buat buat jual mahal . haha . bulan puasa mula datang si gadis hanya membuat hal dia sendiri . tetapi selepas puasa si jejaka mula meseg dengan si gadis . si jejaka mula msg dengan si gadis tanpa bosan . *wahhh bestnya kalau dapat bf macam nie . hee :D.
setelah raya ke berapa si gadis mula berkeja dan si jejaka mula menampakkan respond yang baik sebab si jejaka mula texting dengan si gadis .
setelah hampir sebulan si gadis dan si jejaka msg . si gadis mula bertanya kepada si jejaka apakah hubungan antara mereka ? si jejaka menjawab : saya dah anggap awak sebagai teman tapi mesra saya . si gadis : tergamam seketika ********. selepas itu si gadis mula suka dengan kehadiran si jejaka . si gadis mula senang dengan kehadiran si jejaka di sisi . sampai satu ketika si gadis tanya kepada si jejaka :bila saya nak jadi puteri kat dalam hati awak ?. si jejaka : saya tunggu masanya awak . setalah sebulan lebih mereka berkawan dan si gadis sudah mula sayangkan si jejaka . si jejaka tahu dan si jejaka mahukan si gadis . selepas berfikir dan menunggu masanya si jejaka membuat keputusan untuk mengambil si gadis sebagai puteri didalam hatinya . dan si gadis juga menerima si jejaka . *sangat sweet cerita cinta mereka . sangat jeles . setelah menjadi couple si gadis mula dapat mengenali si jejaka . si gadis juga ada banyak menguji si jejaka dengan pelbagai soalan dan dugaan . si gadis juga mula dapat rasakan yang si jejaka ada menyimpan sesuatu dari diri dia . si gadis berbuat tidak tahu sahaja tapi kadang kadang si gadis terfikir sendiri kenapa mesti dirahsiakan tentang diri si jejaka sedangkan si gadis telah menjadi kekasih si jejaka . si gadis sayangkan si jejaka . si gadis tak mahu cerita cinta mereka diakhiri begitu sahaja . si gadis percaya setiap manusia ada membuat salah .
ini yang si gadis jumpa di fb si jejaka :Sifat Aku: pesonaliti yg mnarik, pmendam rsa, baik scara smulajdi, jujur, pmurah. kdg2 sensitif. x cepat marah & tahu bls budi & tahu kenang budi. Pemerhatian dan penilaian yg sgt tajam. Kecenderungan utk b'dendam jika x dikawal. hee. Suka berangan-angan ♥ Suka merayau ♥ Sangat manja ♥ & Kelam kabut dalam memilih pasangan :D Suka dgn hiasan rmhtangga. berbakat seni. terlalu moody (dulu) =)
si gadis mula untuk faham sikap dan cara si jejaka . sekiannn ... ada lagi sebenarnya belum tamat agy . heee

No comments:

Post a Comment