Tuesday, December 27, 2011

26/12/2011

hai kawan kawan . ain nak cerita nie ain date semalam dengan fatin , wan dan saya :) . kami memang xrancang pun nak keluar bersama . tibe tibe 25/12/2011 fatin bercadang mahu ke jalan tunku abdul rahman . kami dengan berbesar hati menerima . pagi itu ain bangun awal oke . hehe . pada pukul 8.45 am ain dah bangun oke . hehe . biasalah bersemangat untuk berjalan . itulah ain . kemas rumah sikit dan fatin msg . selepas itu kami bersiap siap . sesudah itu mama suruh call fatin nak tempah nasi lemak untuk breakfest ain sekeluarga . hehe . selepas itu ain bawak duit dan pegy rumah fatin . dah bayar sume . dyowg ikot balik rumah sekali dengan membawa dua biji motor :) . dah sampai rumah saya . ain , mama dan ayah makan . dyowg sisajikan minuman . hehe . sesudah itu saya siap bertudung . selepas siap kami bergerak ke kereta . dan mama anta smpai ke lrt bukit jalil . selepas itu kami membeli ticket . oke baru tahu yang lrt sekarang dah gune coins . inilah jadinya dah lama tak naik lrt . selalu naik monorail dan ktm saje . haha . sementara tunggu train nia pulak call . then borak borak . lepas tuh kami boleh salah tempat untuk naik train . oke giler punya keje kami cepat cepat pegy seberang dan gelak2 . memang macam nie kalau dah tiga tiga taktahu . haha . dalam train pulak kami duduk berasingan .ain berhadapan dengan dyowg . sampai satu stesen nie adalah couple dia dan bf dia masok dalam train . tub2 dia tak bagi bf dy duduk sebelah wan . memang kelakar . saya dapat tahu dan dengan ini saya membahan dengan sepanuh hati . haha . jahat tak saya ? nasib ada adeq kecik nie duduk sebelah dengan pakcik dy kowt . then saya usik adeq uh . hehe . comell oke . saya mahu gigit dia . hehe . kami merayau sampai penat dekat jalan tar dan masjid jamek . then rasa macam nak merayau lagi kami pergy times squre . dah smapai merayau dan merayau dan melepak disitu . jalan punya jalan mama call . then mama tanya nak pegy ikot mama tak ? saya cakap oke dan kami pun pegy naik monorail dan sesampainya ditempat itu kami keletihan . shopping dengan mama pulak dekat falt kenanga . ada satu shopping mall baru ialah kenanga mall . oke besar sangat dan cantik2 baju dan skirt dia . grrr . geram !

No comments:

Post a Comment