Tuesday, December 6, 2011

semangat ,

aku lemah sebab kau , aku sedih sebab kau , aku jatuh sebab kau . sejak kita berbaik aku rajin call dan text kau . dan sampai satu hari tuh kau merajuk dengan aku . *saya terharu sebab awak rindu dan dah pandai nak bermanje dengan saya * . hehe . kembang jap . wihhhhh . awak kenapa sejak kita bergado ariuh, awak dah buat saya jadi lemah dan menangis sebab awak . awak sejak kita gado saya makin sayang kt awak . awak saya makin rindu dekat awak . saya penah cakap kan kat awak yang saya rindu awak . kalau kita jumpa saya nak sangat hug awak kuat kuat . sebab awak yang saya sayang . awak sejak kita putus saya rasa kosong tanpa awak . kenapa ek ? mungkin sebab kita dah jauh kowt . yela awak dah busy keje . awak mane nak ingat dekat saya . saya rindu awak sangat sangat ! macam mane saya nak bendung perasaan saya nie ? arinie kau dah buat jadi seorang yang sangat lemah .kerana awak jugak saya jadi teringat dekat awak . kenapa semua benda nie berlaku ? awak suke buat saya jadi tak tentu hala . hairan kan bile orang yang kita sayang boleh buat kita jatuh sekelip mata je . tapi rasa sayang dalam hati nie saya akan simpan sampai bile bile . awak jaga diri awak yea . saya janji tak akan ganggu hidup awak lagi . itu janji saya . sorry awak , saya takot sangat nak call awak alek macam dulu . sebab awak rimas kan dengan saya . saya mintak maaf awak . saya tetap simpan kenangan kita bersama .

*saya rindu awak MR.RIGHT .

No comments:

Post a Comment