Sunday, December 11, 2011

kekuatan ,

yaallah kuatkan lah aku nie yaallah . aku perlukan kekutan untuk menghadapi ujian dari mu ini yaallah . aku terlalu sakit kerana sebelum nie aku telah banyak disakiti oleh orang yang tersayang . aku sayang dy . tapi apa yang aku boleh buat ? aku hanya mampu berdiam diri dan menghadapinya dengan redha . sejak dari aku dengan MR.LIDI lagi aku dah disakiti . sampai last yang aku pernah sayang orang . tapi sume hancur lebur . hati aku disakiti sekali lagi . yaallah kenapa perit sangat dugaan kau ini yaallah ? aku hilang sekelip mata orang yang aku sayang . sekarang seseorang sayang aku , tapi aku penah cakap jangan mengharapkan aku kerana aku takot aku akan menghampakan dy . aku takot untuk bertaut kasih dengan orang lain . takot sangat . aku hanya nak berkawan tapi kau buat aku bersalah . sekarang kau terasa dengan apa yang aku buat . tapi aku tak bermaksud dengan semua itu . apakan daya aku dah rasa macam aku telah mempermainkan perasaan orang lagi . aku menangis kerana aku takot takot sangat aku telah mempermainkan hati orang . aku taknak begitu . aku belum bersedia lagi untuk sesiapa . hati aku sudah tertutup untuk LELAKI . aku hanya mampu BERKAWAN SAHAJA . tapi setiap kali aku mahu berkawan orang akan mengangap aku LEBIH DARI SEORANG KAWAN . kenapa yaallah ? aku hanya perlukan KAWAN ATAU TEMAN . aku sunyi . dulu aku sudah terbiasa texting dengan orang yang tersayang . setiap masa dengan aku . setiap masa dia berada dengan aku . kami tak pernah berenggang . tapi sekarang aku sunyi . bosan . semua ada . apakah ini akan membuatkan aku kuat yaallah ? aku sudah tak terdaya lagi . hanya padamu aku mampu meluahkan semua ini .
*perlukan ruang untuk diri sendiri . setiap dugaan yang allah beri akan membuatkan aku kuat . allah sayangkan kita sebab itu dy memberikan kita dugaan . kerana dy tahu kita mampu menghadapinya . terima kasih yaallah .

No comments:

Post a Comment