Saturday, December 24, 2011

keseorangan ,



sekarang aq terasa kehilangan . kenapa aq rasa begitu ? sebab bile aku texting dy , aku call dy , dy xangkat pun call aku msg aku pun dy tak reply hingga ke hari ini .yaallah apa aku dah buat ni yaallah ? aku sayang dia . tapi kenapa dia menjauhkan diri sewaktu aku perlukan dia ? aku takot bile berseorangan . kenapa dia pergy begitu sahaja ? aku tahu mungkin dia terasa hati dengan aku kerana aku dengan bf dia kawan . tapi ikhlas dan jujur i cakap i xpenah sekali pun teringin dan terniat nak dekat bf awak sayang . . saya tahu saya salah , tape selepas ini saya akan undur diri diantara awak dan dia . saya akan berseorangan dan bersendiri . saya akan belajar dari kesilapan . saya tahu awak jeles . perasaan itu memang tidak boleh nak dihalang saya tahu . terima kasih sebab penah bahagiakan hidup saya . saya sayang awak sampai bile-bile gergasi . saya disini hendak menyusun sepuluh jari untuk memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki . saya mintak halalkan makan dan minum saya awak . saya nak awak bahagia dengan si dia .

*saya sayang awak sangat sangat ! saya kehilangan kawan baik sekali lagi . salam

No comments:

Post a Comment