Tuesday, December 6, 2011

putus ,

sekarang hati nie aku dah takda hati untuk couple dengan siapa siapa pun . hati nie dah tetutup untuk lelaki . selepas nie kalau da yang nak mengorat aku . aku mintak maaf dulu sebab aku dah tak leh nak sayang siapa siapa selain mak ayah dan keluarga aku . kawan kawan jugak aku sayang . tapi maksud aku kalau nak kawan boleh tapi takleh lebih dari seorang kawan . saya suke berkawan sekarang . awak semua jangan jauh kan diri dari saya yea . hehe . saya semakin kuat untuk hadapi dugaan ini . selama nie aku couple aku tak sangka masa kami couple aku dipermainkan secara senyapsenyap . serius aku tak sangka yang kau boleh buat aku macam nie . aku tahu kau lebih perfect dari aku . kau lagi hensem dan lagi better dari aku . TERIMA KASIH . sekarang aku dah dapat terima kenyataan nie . aku jadi lagi kuat . sebab kau jugak aku dah benci nak tengok muke kau . aku taktahu kenapa boleh jadi macam uh . sekelip mata saje . sekarang , kau saje nak bagi aku sakit hati . kau layan pompuan lain kau saje je kan ? tape aku akan diam . tapi aku dah mule rasa benci nak tengok muke kau . time kita couple kau dah banyak buat aku menangis . terima kasih yea . aku akan ingat sampai bile bile . ko jadikan aku macam tade perasaan . tapi aku akan doakan kau . sekarang aku nak tengok kau happy sebab aku xsuke doakan yang xelok untuk org yang penah aku sayang .

No comments:

Post a Comment