Tuesday, December 27, 2011

saya rindu awak ,


hai assalamualaikum kawan kawan , hee . saya kembali lagi . kali ini saya ingin meluahkan rasa didalam hati yang telah lama saya simpan . dilubuk hati ini memang inginkan dia . tapi apakan daya dia terlalu ego untuk menerima aku alek . sekarang , aku telah pun memutuskan supaya aku tidak contct dia lagi . kerana aku takot jikalau aku terus mengganggu dia , takot dia rimas dengan aku . kali ini aku nekad untuk berdiam diri selama lamanya . walaupun aku tahu dia sedang baca blog aku , muka buku aku . aku tak kesah . itu hak dia untuk baca semua tentang aku . tapi dulu semalam aku call dia dan rasa terubat rindu aku . kerana telahpun dengar suara dia . dia yang amat aku rindu ! . tapela awak saya lebih rela tarik diri dari saya terseksa sebab tak dapat awak . saya tahu awak mesti taknak dekat saya . sebab saya jugak lah awak merana dulu kan ? tape awak saya lebih suke hidup "single" dari "bercouple" saya tak sanggup lagi awak untuk menyakitkan hati dan perasaan saya . insyaallah kalau jodoh saya datang saya terima siapa pun . tapi awak tetap tidak akan saya lupe kerana awak cinta pertama saya .

setiap kali saya rindukan awak saya akan tengok gambar awak , beg duit yang awak penah bagi saya dulu . saya rindu awak sangat2 ! awak ialah orang pertama yang penah saya jumpa dan bimbing saya dengan baik . tapi mungkin kita tade jodoh . saya pegang kata kata ini awak "jodoh pertemuan ditangan tuhan" saya percaya itu awak .

No comments:

Post a Comment