Saturday, December 31, 2011

azam baru untuk 2012 ,


assalammulaikum , arini dah 31/12/2011 dah nak berakhir 2011 . nak masok 2012 dah . yaallah cepatnya masa berlalu . rasa macam nak undur je masa kebelakang . kalau boleh nak berlari boleh tak ? hehe . haa rasa belum puas nak menyelami 2011 . hehe . tapi tape 2012 sudah pun datang . sekarang saya dah taknak pandang kebelakang . saya mahu pandang kehadapan sahaja . hehe . mulai dari harini saya mahu mulekan hidup baru azam baru , semangat baru .

azam baru saya ialah : 1) saya mahu single sampai saya mendapat jodoh yang terbaik .(mengikut niat mahu 2 tahun saje single) hehe . tapi saya akan cube .
2) saya mahu belajar sampai ijazah atau master .
3) saya mahu bersahabat dengan sahabat yang sayang saya dan sahabat yang sentiasa berada disisi saya .
4) saya mahu menjadi yang lebih baik dari semalam .
5) saya mahu berkawan dengan semua orang . tapi orang yang selalu anyanya saya .
6) saya redha dengan ujian tuhan .
7) saya mahu bercinta dengan allah .
8) saya mahu utamakan keluarga dan sahabat .
9) saya perlukan sahabat yang baik dan jujur berkawan dengan saya .
10) saya sayangkan dia sampai bile bile .
11) mahu membuka kedai kek .
12) mahu buang dia jauh jauh .
13) saya mahu jadi kuat .
*insyaallah satu hari nanti saya akan laksanakan azam saya ini . i will smile with my own life . i will smile with my new life :).

No comments:

Post a Comment