Saturday, December 31, 2011

28 , 29 dan 30/12/2011

assalammualaikumm jeyah saya kembali di blog saya . sorry memang dah lama xupdate . agak busy tiga hari nie . hehe . dalam masa tiga hari nie banyak kenangan yang tercipta antara saya dan cousin . hehe . makcik ambik pada 28/12/2011 . kami bersiar siar dan pegy rumah aunty dekat gombak mandi pool . memang dah lama giler tak mandi pool . sumpah best .

29/12/2011 ,
kami pegy berjalan jalan ke jj wangsa maju . selepas shopping kami pegy pavi pulak . lepak , jalan jalan dan makan disana . selepas itu kami berjalan kami pegy karaoke pulak . oke melepas segala sakit dihati . grr . geram weyh . hehe . akhirnya dapat jugak lepaskan geram . hehe . selepas itu alek umh aunty alek dan ambik barang barang dan bawak pegy umah aunty dekat gombak pulak . sebab aunty cakap ain dah nak balik kan naty . oke saya ikot . hehe .

30/12/2011
oke satu hari saya bersama cousin , tdo bersama . sume bersama . hehee . so memang best lah kan . hehe . dan selepas itu saya dan cousin mandi pool lagi . then kami pegy makan dan tdo semula . hehe . mengacau cousin dahulu . padan dengan muke dia . hehe .

No comments:

Post a Comment